Privé Administratie

Steeds meer mensen verliezen het overzicht op hun financiën. De aanleiding hiervan is vaak een gebrek aan structuur en overzicht van inkomsten en uitgaven.

Verbeteren van je financiële positie

Natuurlijk is voorkomen altijd beter dan genezen. Daarom kijken wij naar je huidige financiële situatie en hoe je deze mogelijk kunt verbeteren door te besparen op onnodige kosten. Wij helpen je om je huishoudboekje weer op orde te brengen en te houden.

Start

19,95/maand
  • Bankboek
  • Kasboek
  • Uitgaven en inkomsten categorië overzicht
  • Maandelijkse nieuwsbrief met algemene bespaartips
  • Persoonlijk maandelijks overzicht met bespaartips
  • Montana Finance bewaart 1 jaar uw documenten
  • Maandelijks overzicht van je administratie

Uitgebreid

29,95/maand
  • Bankboek
  • Kasboek
  • Uitgaven en inkomsten categorië overzicht
  • Wekelijkse nieuwsbrief met algeme bespaartips
  • Persoonlijk maandelijks overzicht met bespaartips
  • Montana Finance bewaart 3 jaar uw documenten
  • 24/7 inzicht in je administratie

Pro

49,95/maand
  • Bankboek
  • Kasboek
  • Uitgaven en inkomsten gedetailleerd overzicht
  • Wekelijkse nieuwsbrief met algeme bespaartips
  • Persoonlijk maandelijks overzicht met bespaartips
  • Montana Finance bewaart 5 jaar uw documenten
  • 24/7 inzicht in je administratie

Hoe werkt het?

1. Jij levert je documenten aan

Jij levert je facturen, bonnetjes, bankafschriften etc aan via e-mail, Whatsapp of per post. 

2. Montana Finance houdt je administratie  up-to-date

Montana Finance zorgt ervoor dat jouw boekhouding elke dag op orde is. Je hoeft dit dus niet zelf te doen en je hebt geen boekhoudkundige kennis nodig.

 

3. Jij hebt altijd inzicht in je financiën

 
Log eenvoudig in via het klant portaal van Montana Finance en bekijk al je facturen en dergelijke of download je administratieve overzicht.

Dit overzicht kun je eenvoudig openen in Excel op je computer, telefoon of tablet. Alle facturen en zakelijke banktransacties overzichtelijk op een rij. Je omzet, kosten, winst en te betalen btw, allemaal voor je berekend.

 

 

4. Je kan altijd terecht met vragen

 

Vragen over je boekhouding kun je direct bespreken via Whatsapp, e-mail of middels telefonisch contact.

Veelgestelde vragen

Het enige dat je zelf nog moet doen is het doorsturen van alle benodigde documentatie. De rest wordt door Montana Finance gedaan.

Er zijn drie manieren om je bonnen, documenten en facturen aan te leveren:

  1. Whatsap: Maak foto’s van je bonnen en facturen en stuur deze makkelijk door via Whatsapp.
  2. E-mail: Ook voor e-mails geldt dat je eenvoudig een foto kunt maken met je telefoon en deze kan door mailen naar een persoonlijk e-mailadres van Montana Finance.
  3. Post: Bewaar al je documenten en stuur deze wekelijks per post naar Montana Finance toe.

Lever je bonnen en facturen snel en gemakkelijk aan op de manier die voor jou het handigst is.

Ja, je kunt ook je boekhouding van vorig jaar laten doen. Zo kun je gemakkelijk je complete boekhouding laten doen, zelfs als je achterloopt met je administratie.

Ja, je kunt op elk moment beslissen wanneer je stopt met diensten van Montana Finance te gebruiken. De diensten stoppen dan aan het eind van de laatste gefactureerde maand. Je bent dus niet gebonden aan een langlopend contract.

 

Meer vragen? Klik hier om een mail te sturen.