Zakelijke Administratie

De makkelijkste manier om de boekhouding van jouw eenmanszaak, VOF of BV op orde te hebben.
Al vanaf €39,95 per maand.

Stuur je facturen, bankafschriften en andere documenten door dan doen ik de rest.

Pakket 1

tot 15 verkoop facturen per maand
39,95+/maand (ex btw)
  • Boekhouding
  • 24/7 inzicht in je administratie
  • Persoonlijk contact
  • opzetten en inrichten van de financiële administratie
  • geautomatiseerd verwerken van de administratie
  • samenstellen van de jaarrekening
  • aangiftes omzetbelasting

Pakket 2

tot 100 facturen per maand
74,95+/maand (ex btw)
  • Boekhouding
  • 24/7 inzicht in je administratie
  • Persoonlijk contact
  • opzetten en inrichten van de financiële administratie
  • geautomatiseerd verwerken van de administratie
  • samenstellen van de jaarrekening
  • aangiftes omzetbelasting

Pakket 3

101-250 facturen per maand
119,95+/maand (ex btw)
  • Boekhouding
  • 24/7 inzicht in je administratie
  • Persoonlijk contact
  • opzetten en inrichten van de financiële administratie
  • geautomatiseerd verwerken van de administratie
  • samenstellen van de jaarrekening
  • aangiftes omzetbelasting

Pakket 4

250+ facturen per maand
149,95+/maand (ex btw)
  • Boekhouding
  • 24/7 inzicht in je administratie
  • Persoonlijk contact
  • opzetten en inrichten van de financiële administratie
  • geautomatiseerd verwerken van de administratie
  • samenstellen van de jaarrekening
  • aangiftes omzetbelasting

Extra modules

Modules

Wil jij meer uit je administratie halen? Dan zijn extra modules zeker een aanrader!

Deze modules worden volledig vanuit de grond opgebouwd en aangepast naar jou wensen en behoeften. Hieronder vindt je enkele voorbeelden van bestaande modules.

  • Voorraadbeheer
    • Van zeer gedetailleerd tot een standaard overzicht
    • Volledig aanpasbaar naar wat het beste is voor je bedrijf.
  • Grondstoffenbeheer
  • Omzet per werknemer per dag/maand/jaar
  • Productiebeheer
  •  Vraag vrijblijvend via e-mail naar meer mogelijkheden
 

Hoe werkt het?

1. Jij levert je documenten aan

Jij levert je facturen, bonnetjes, bankafschriften etc aan via e-mail, Whatsapp of per post. 

2. Montana Finance houdt je boekhouding / administratie  up-to-date

Montana Finance zorgt ervoor dat jouw boekhouding elke dag op orde is. Je hoeft dit dus niet zelf te doen en je hebt geen boekhoudkundige kennis nodig.

 

3. Jij hebt altijd inzicht in je financiën

 
Log eenvoudig in via het klant portaal van Montana Finance en bekijk al je facturen en dergelijke of download je administratieve overzicht.

Dit overzicht kun je eenvoudig openen in Excel op je computer, telefoon of tablet. Alle facturen en zakelijke banktransacties overzichtelijk op een rij. Je omzet, kosten, winst en te betalen btw, allemaal voor je berekend.


 

 

4. Montana Finance doet al je zakelijke belastingaangiftes

 

Montana Finance zorgt er elke periode voor dat je btw-aangifte correct wordt berekend en versturen deze direct voor je naar de Belastingdienst.

Na afloop van het jaar stelt Montana Finance een jaarrekening op en versturen we de aangifte inkomstenbelasting en/of vennootschapsbelasting.

5. Je kan altijd terecht met vragen

 

Vragen over je boekhouding kun je direct bespreken via Whatsapp, e-mail of middels telefonisch contact.

 

Veelgestelde vragen

Dat ligt volledig aan jouw wensen.

Wil jij meer uit je administratie halen dan normaal? Dan zijn extra modules zeker aan te raden!

Vraag vrijblijvend via e-mail naar de mogelijkheden wat Montana Finance je kan bieden.

Het enige dat je zelf nog moet doen is het doorsturen van alle benodigde documentatie. De rest wordt door Montana Finance gedaan: het correct verwerken van de bonnen en facturen, je banktransacties matchen aan facturen, het bijhouden en het versturen van de btw-aangiften, aangifte inkomstenbelasting en/of vennootschapsbelasting en het opstellen van een jaarrekening.

Er zijn drie manieren om je bonnen, documenten en facturen aan te leveren:

  1. Whatsap: Maak foto’s van je bonnen en facturen en stuur deze makkelijk door via Whatsapp.
  2. E-mail: Ook voor e-mails geldt dat je eenvoudig een foto kunt maken met je telefoon en deze kan door mailen naar een persoonlijk e-mailadres van Montana Finance.
  3. Post: Bewaar al je documenten en stuur deze wekelijks per post naar Montana Finance toe.

Lever je bonnen en facturen snel en gemakkelijk aan op de manier die voor jou het handigst is.

Ja, je kunt ook je boekhouding van vorig jaar laten doen. Zo kun je gemakkelijk je complete boekhouding laten doen, zelfs als je achterloopt met je administratie.

Ja, je kunt op elk moment beslissen wanneer je stopt met diensten van Montana Finance te gebruiken. De diensten stoppen dan aan het eind van de laatste gefactureerde maand. Je bent dus niet gebonden aan een langlopend contract.

 

Meer vragen? Klik hier om een mail te sturen.